dimarts, 24 d’abril del 2012

Happy Happy!! 3a en la PKRA Mexico 2012

Erika Heineken (2nd), Katja Roose (1st), Nuria Goma (3a)

So stoked for the 3rd position in the first PKRA Racing stop! 17 Nacionalities in total.
It was a very challenging competition only being able to ride 3 kite sizes under such unstable weather. We had tropical storms on the 2 first days. On the first race riders were on different ranges kites from 17m to 9m!!
There were 2 Ozone team riders in each men/female podiums. John Heineken (1st) and Adam Koch (3rd) in men division and Erika Heineken (2nd) and myself (3rd) in the ladies one. Thanks Toby Bromwich for the sick shots!!
Heading home tomorrow, I can't express how thankful I am for the support of all my sponsors and specially Grand Palladium Riviera Maya who, one year more, made this possible!! Gracies Francesc i Josinho!!

People Of Palladium in the event!!

Super contenta con mi 3a posición en la primera prueba de la PKRA Regata!! 17 nacionalidades en total.
Fue todo un reto competir con las cambiantes condiciones meteorológicas que nos encontramos, sólo pudiendo registrar 3 cometas. Tuvimos tormentas tropicales los dos primeros días de competición. En la primera carrera los riders llevaban cometas tan distintas como de 17m a 9m!!
En el resultado final encontramos a 2 riders del equipo Ozone en cada podium (masculino y femenino).
John Heineken (1o) y Adam Koch (3o) en hombres y Erika Heineken (2a) y yo misma (3a) en chicas.
Gracias Toby Bromwich por las increibles fotos!


De vuelta a casa mañana, no puedo expresar lo muy agradecida que estoy por el apoyo de todos mis sponsors, pero en especial quiero agradecer a  Grand Palladium Riviera Maya ,  que un año mas, ha hecho posible mi asistencia a esta competición!! Gracias Francesc y Josinho!!!