diumenge, 10 de novembre del 2013

All good things come to an end...




I can't believe I'm already packing… I can't believe Brazil is over, two months that just went by in a blink. I have so many good memories and such 
good sessions! 
I had a blast in the lagoon, remembering old times; I loved my Axis NewWaves playing in Taibinha, definitely one of the most beautiful places around; and last but not least…my Racing sessions at the Secret Spot with my training partner Catherine!!




Of course the lifetime experience downwind adventure makes me smile every time I think about it.

Now is time to move. Getting to Barcelona on Monday evening gives me a little bit more than 24h to wash my clothes, pick up my 2014 Edges, enjoy of one dinner with my family (and my little kitty) which I love and miss a ton. 



A craziness of airports, miles, continents and competitions start on Wednesday!!! China first for the Racing Worlds and Melbourne and Perth following in Australia.

If you wanna keep track of all these follow me through my blog and my FB Athlete page.

Just One Life

Lagoon night session/ Sesión nocturna de kite en la lagoa


No me puedo  creer que esté haciendo maletas de nuevo… no me puedo creer que Brasil ya se haya acabado, dos meses que han pasado en un
abrir y cerrar de ojos. Tengo tantas buenas memorias y tantas buenas sesiones que recordar!

Me lo he pasado teta en la lagoa recordando viejos tiempos; me he enamorado de mi Axis NewWaves jugando en las olas de Tahibinha, sin duda uno 
de los lugares más bonitos de la zona; y por último pero no por eso menos importante…mis sesiones de race en el Secret Spot con mi compañera de entreno Catherine!!



Por supuesto no me puedo olvidar de la súper aventura del downwind, se me pone una sonrisa en la cara cada vez que pienso en ello.

Ahora llegó el momento de moverse. Llegando a Barcelona el lunes por la noche me da un margen de un poco más de 24h para lavar la ropa, recoger
mis nuevas Edges 2014 y disfrutar de una cena con mi familia (y mi princesita) que adoro con locura y les echo mucho de menos!!



Una locura de aeropuertos, vuelos, continentes y competiciones que empezará el miércoles!!! Primero China para el Mundial de Race, seguido de Melbourne y Perth en Australia. 

Si quereis seguirme el rastro podéis hacerlo a través de mi blog o de mi página de atleta del FaceBook.

Just One Life